ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

  • ۰
  • ۰
شنبه اسفند ۲۲ ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ / بازدید : ۱۱
من : دیشب بیدار بودم خیلی خسته ام برم بخوابم که برسم برم روضه ^_^
پدرم : برو خوب بخوابی
بنده ی خدا! : شما مگه کار دیگه نداری که میخوای بری روضه؟ :/
الان من به این شخص چی بگم؟ :/ بله کار دیگه دارم ولی نه اون ساعت ¬_¬ کار دیگه دارم ولی این واجب ترهاز امروز فکر کنم من و بنده ی خدا! باهم جنگ اعصاب های متعددی داشته باشیم :/ خدا خودش صبر بده به من تا بتونم تحمل کنم کسی رو که ارزش ها براش بی ارزش شده و چیزهای بی ارزش شدن ارزش :| به رهبر اهانت میکنه و به امثال اوباما احترام میذاره :/ 
+ التماس دعا :)
  • ۹۴/۱۲/۲۲
  • ستاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی