ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

  • ۰
  • ۰

هدیه ی روز پدر

شنبه فروردین ۲۸ ۱۳۹۵، ۰۰:۳۱ / بازدید : ۲۴
واسه روز پدر میخواستم ساعت بخرم ولی دیدم بابام از وقتی پدربزرگم فوت شده فقط ساعت اون رو میبنده منصرف شدم :) برای همین تصمیم گرفتم یه خط 912 کد 1 با یه گوشی نو براش بخرم کلی باهاش صحبت کردم ببینم چی دوست داره ^_^ آخر سر لو رفتم :)) هم بد شد هم خوب شد بد شد چون میخواستم غافلگیر بشه خوب شد چون حالا با خودش میرم ^_^ اینجوری بهتره چون واقعا از جمهوری میترسم :دی احساس میکنم همه اش یا یکی میخواد کیفمو بزنه یا سرم کلاه بذارن یه وضعیه :/ البته ناگفته نماند پول کادو رو از بنده خدا گرفتم :)) خودم فقط 500 تومن داشتم :دی خلاصه که یه بارم که شده بنده خدا خیلی به درد خورد والااا 
  • ۹۵/۰۱/۲۸
  • ستاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی