ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

  • ۰
  • ۰

در شرایطی‌که میخواهید دنبال کنندگان اینستاگرام بیشتری در سال 2020 به دست آورید ، بایستی به آنچه در پروفایل اینستاگرام شما به لحاظ میرسد اعتنا فرمایید. فید شما اولی فرصتی میباشد که شما میتوانید جلوه خیر ببخشید و مردم را بدون چاره به زدن دکمه \"follow\" نمایید. و از‌آنجا‌که نمایه اینستاگرام شما به اندازه کاغذ اصلی شما اهمیت پیدا میکند ، میخواهید مطمئن گردید که به لحاظ میرسد.

زمانی فردی از نمایه اینستاگرام شما بازدید کرد ، آن ها در یک سری ثانیه تصمیم میگیرند که تجارت شمارا دنبال نمایند یا این که خیر. به چه شکل آنان تصمیم می‌گیرند؟ با پیمایش سریع در فید خویش ، قرائت شرح درحال حاضر خویش یا این که کلیک بر روی نکات پر رنگ داستانهایتان. هنگامی نوبت بازدید کنندگان پیرو کنندگان تبدیل می‌گردد ، دیگر صرفا نحوه دستکاری عکس های شما که بایستی سازگار باشند وجود ندارد. همینطور می‌خواهید یک عکس نمایه عالی در اینستاگرام ، یک معاش طومار مؤثر در اینستاگرام ، استوری های فعال و هماهنگی عکس های جلد برای نکات پررنگ اینستاگرام خویش داشته باشید. خوشبختانه ، ساختن یک غذای ماهر با زیبایی شناسی قشنگ و دارای انسجام اینستاگرام بسیار سهل وآسان میباشد!

How to be successful on Instagram: 6 essential tips

زیبایی شناسی اینستاگرام زرق و برق دار فرآیند جدیدی در اینستاگرام وجود ندارد. در واقعیت ، شغل ها با هر اندازه ، از شروع آپ ها تا سوپر برند ها ، در درحال حاضر فید کردن فیدهای خویش میباشند تا برای رهروان نو دیدنی شوند. غذا شما لازم وجود ندارد که برای برد در اینستاگرام به طور کاملً زیبایی ، زیبایی و زیبایی زیبایی اینستاگرام را رعایت نماید ، تنها می بایست با برند و بازار انگیزه شما سازگار باشد. Jasmine Star تأثیرگذار در اینستاگرام سفارش می‌کند برای 9-12 نوع بندی محتوای متعدد برای تنظیم طعام نمایه شما ، و در هنگام طرح ریزی از کانال ، دربین آنان جایگزین فرمایید. چرا؟ از‌آنجا که زمانی ما به محتوای اینستاگرام خویش در قالب کانال فکر‌میکنیم ، 9-12 جور شماره جادویی می‌باشند که هر پست را در فید شما تحت عنوان دنبال کننده نو در نمایه شما نشان میدهد.

بدین ترتیب هنگامی یک بازدید کننده در نمایه شما ظواهر می‌شود و دقیقاً دانسته چه چیزی قادر است انتظار داشته باشد در فید شمارا ببیند ، به احتمال زیاد به دکمه \"follow\" ضربه می زنید. اما ، زیبایی شناسی شما اینک به Stories Instagram و فیلم های IGTV شما نیز بسط یافته میباشد - هر آنچه را که در پروفایل خویش ارسال می‌کنید ، بایستی کلیه دارنده طرح پباده سازی دارای انسجام و کامل کننده باشند. براین اساس چه در هم اکنون ارسال پیام در Instagram Stories ، تکثیر یک فیلم IGTV یا این که ساخت نکات پر رنگ برای برگه نمایه خویش باشید ، می بایست اطمینان نتیجه ها فرمائید که کلیه چیز با آن‌ها هماهنگ میباشد و نشان دهنده برندسازی کلی و زیبایی شناسی اینستاگرام شماست. شما می‌توانید با به کارگیری از بستر بازاریابی اینستاگرام مانند بعدا به طور بدون‌پول ظواهر فید و زیبایی اینستاگرام خویش را طرح ریزی فرمائید. بعدا طرح ریزی پست های شمارا قبلی از دوره آسوده مینماید و میتوانید پست های خویش را روی برنامه ریز بصری بکشید و رها فرمایید تا شایسته ترین ظواهر و حس را برای مارک خویش ساخت فرمایید. در اینجا یک‌سری نکته برای ناخن زدن زیبایی بینی شما از هر زاویه اینستاگرام آورده شده‌است: نکته شماره 1: با Adobe Lightroom آشنا گردید Lightroom در هنگام دستکاری و بهبود عکاسی بسیار کار کشته میباشد و میتوانید برنامه تلفن همراه را به طور بدون پول بارگیری و استعمال نمایید. خرید از پیش رقم خورده های لایت روم از عکاسان ماهر یک سپرده گذاری پهناور میباشد که خیر فقط سبب ساز میشود طعام اینستاگرام شما عالی به لحاظ رسد بلکه دنبال کننده های اینستاگرام بیشتری نیز باشد. درین پست وب لاگ میتوانید برخی از پیش تهیه های گزینه عشق Lightroom مارا پیدا فرمائید!

هیچ ایده ای برای آغاز با Lightroom ندارید؟ عکاس دنیوی کوربین در هر مرحله از شیوه به کارگیری از پایانه از پیش تهیه Lightroom در ویدیوی ما در ذیل ، شمارا گام میزند یا این که می‌توانید پروسه را در اینجا بخوانید نکته شماره 2: از الگوهای Stories Instagram استعمال فرمائید در صورتی‌که مرتباً در استوری های اینستاگرام خویش پست می‌کنید (که می بایست باشد!) شاید همین سال بخواهید از قالب های استوری اینستاگرام به کارگیری فرمایید. این یاری می‌کند تا قصه های شما یکنواخت خیس و کامل کننده پست های فید شما باشند. هزاران برنامه گوناگون مانند Canva ، Unfold و Over موجود هست که میتوانند در ساخت قالب به شما یاری نمایند. ما آنقدر دوست داریم از قالب ها به کارگیری کنیم که بعداً با StoryLuxe به مراد تولید الگوهای Stories Instagram برای شما به کارگیری کردند!

نکته شماره 3: مارک خویش را از روش نکات پررنگ Stories Instagram معرفی نمایید نکات پررنگ در نمایه اینستاگرام شما این قابلیت را برای شما مهیا می‌کند که رهروان نو را با شایسته ترین مطالب خویش به دادگاه محاکمه فرمایید و به آن‌ها بگویید که تجارت شما درمورد این زمینه چه می باشد. در اینجا بعداً ، ما چندین ماجرا به صورت یگانه برای نکات پررنگ Instagram Stories ساخت کردیم ، به نحوی که حتی در شرایطی‌که بازدید کنندگان ما‌را دنبال نمی‌کنند ، آن‌ها هنوز هم میتوانند در امر مزایای استعمال از سپس بدانند. ما مطمئن می شویم که مدام نکات پررنگ خویش را آپ دیت می‌کنیم ، به خصوص زمانی که ما یک چیز تازه و جذاب را فعال سازی میکنیم. ما همینطور خصوصیت های پر رنگ دیگری را برای خصوصیت های دیگر مانند برنامه های مجانی بارگیری ، طرح ریزی محتوا ، تجزیه و نظارت و پست های بلاگ ساخت کردیم.

مطمئن نیستید که چه مواقعی را در نکات پر رنگ خویش بنویسید؟ به نکات پررنگ اینستاگرام خویش مانند صفحات فرود در تارنما خویش تصور کنید. در شرایطی‌که یک مغازه اینترنتی می باشید ، میتوانید نکات پررنگ غیر وابسته ای برای جامه ، تاپ و کفش تولید فرمائید ، یا این که نظم دهی مبتنی بر آن‌ها ، و آن گاه نکات پر رنگ دیگری برای سؤالات متداول یا این که داده ها حمل و نقل تولید فرمائید. فراموش نکنید که مطمئن گردید که هم محتوای استوری اینستاگرام شما و هم نمادهایی که برای تصاویر جلد خویش به کارگیری می‌کنید مطابق با زیبایی شناسی کلی اینستاگرام شماست!

7 Habits to Highly Engaging Instagram Account - Paprika Media

  • ۹۹/۰۲/۱۲
  • ستاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی