ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

Robotic Process Automation (RPA): 5 truths behind the buzz | The ...

این پیش نمایش محتوای تحقیق برتر حق بیمه Business Insider Intelligence است.

Business Insider Intelligence ، این صنعت و چندین مورد دیگر را تجزیه و تحلیل می کند تا گزارش های عمیق تحلیلگر ، پیش بینی های اختصاصی ، نمودارهای قابل تنظیم و موارد دیگر را ارائه دهد. بررسی کنید که آیا شرکت شما به عضویت BII Enterprise دسترسی دارد یا خیر.

اتوماسیون فرایند روباتیک (rpa) برای کاهش بار کارکنان در ضمن کاهش هزینه ها ، در صنایع مختلف اتخاذ شده است - و بانکداری نیز از این قاعده مستثنا نیست. از سوی ورود به اطلاعات یکنواخت ، تا پاسخ دادن به سؤالات ساده خدمات به مشتری ، حزب عدالت و توسعه توانسته است کارگران مالی را از صرف وقت برای انجام کارهای تکراری و فشرده صرفه جویی کند.

اتوماسیون فرآیند روباتیک (rpa) در بانکداری چیست؟

rpa ، اتوماسیون رباتیک را با هوش مصنوعی (AI) برای خودکارسازی فعالیتهای انسانی برای بانکداری تلفیق می کند ، این می تواند شامل ورود داده یا ارتباط اولیه خدمات مشتری باشد. rpa صنعت بانکی را قادر ساخته است تا بانکها بتوانند وظایف برگشتی را با دقت و کارآمدتری انجام دهند بدون اینکه به طور کامل سیستم عامل های موجود را به طور کامل تعمیر کند.

بانکهایی که از rpa ایران استفاده می کنند ، به کارمندان فرصت داده اند تا در کارهای پیچیده تری صرف کنند ، در حالی که فناوری هوش مصنوعی عملیات برگشتی را انجام می دهد.

rpa از موارد و نمونه هایی در بانکداری استفاده می کند

بانکها و سایر موسسات مالی که از مزایای استفاده از حزب جمهوریخواه بهره می برند ، دست اول دیده اند که چگونه این فناوری هوش مصنوعی هم صرفه جویی می کند و هم مقرون به صرفه است. گزارش هوش مصنوعی Business Insider Intelligence در بانکداری ، سه نمونه از حزب الله را شرح می دهد:

OCBC: بنا بر گزارش ها ، بانک سنگاپور توانسته مدت زمان خرید مجدد وام مسکن را از 45 دقیقه به فقط یک دقیقه با استفاده از PD کاهش دهد. حزب جمهوری اسلامی صلاحیت مشتری را برای قیمت گذاری مجدد در وام خانه خود بررسی می کند ، گزینه های قیمت مناسب را پیشنهاد می کند و حتی ایمیل توصیه را تهیه می کند.

Sumitomo Mitsui: اتوماسیون در بانکداری به این موسسه مالی ژاپنی اجازه داده است 400000 ساعت کار دستی را برای کارمندان قطع کند.

DBS: DBS با IBM همکاری کرد تا یک مرکز عالی برای تعالی سازمانی (COE) را در rpa مقیاس کند - تمایل روز افزون موسسات مالی برای گسترش rpa را فراتر از عملیات عقب نشینی برجسته. تنها پنج ماه پس از راه اندازی COE در ژوئن سال 2017 ، DBS پیش از این بیش از 50 فرآیند پیچیده تجاری را بهینه کرده بود.

سرمایه گذاری در اتوماسیون بانکی

rpa ثابت کرده است که بار کاری کارمندان را کاهش می دهد ، مدت زمان لازم برای انجام کارهای دستی و کاهش هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. با تبدیل شدن فناوری هوش مصنوعی در صنعت ، حزب تبدیل به سرمایه گذاری معنادار برای بانک ها و موسسات مالی شده است.

بلوغ استفاده از هوش مصنوعی در بانکداری و پرداختها

اتوماسیون فرایندهای بانکی موجود بزرگترین ROI بالقوه پنج ساله را برای انجام عملیات عقب نگه دارد. اطلاعات خودی کسب و کار

مطابق گزارش هوش مصنوعی Business Insider Intelligence در گزارش بانکی ، اجرای مؤسسات مالی مالی AI می تواند 416 میلیارد دلار از کل کاهش احتمالی هزینه های فعال شده توسط هوش مصنوعی در صنایع را به خود اختصاص دهد ، که تا سال 2030 447 میلیارد دلار تخمین زده می شود.

می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟

اتوماسیون فرایند روباتیک ، روند فرایندهای بانکی را تغییر داده است و بانکها در حال بررسی روشهای مختلف گسترش حزب جمهوریخواه در طول عملیات انتهایی هستند. مؤسسات مالی بطور فزاینده ای به سمت هوش مصنوعی روی می آورند تا بخش های عملیاتی و مالی بانکی را بهبود بخشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این و سایر زمینه های سریع در صنعت بانکداری:

آیا علاقه مندید مطالب بیشتری مانند این را از ما دریافت کنید؟ بررسی کنید که آیا شرکت شما قبلاً به عضویت BII Enterprise دسترسی داشته یا خیر.

آخرین اخبار بانکی و مقالات برجسته را بخوانید:

- روند صنعت بانکداری

- آینده فناوری بانکی

- بازار بانکداری موبایل

- بانکداری به عنوان یک سرویس توضیح داده شده

- بانکداری دیجیتال

- API های بانکی و باز بانک

- وام و غیرقابل جایگزین

- بازار Neobank ایالات متحده

خبرنامه

یک خبرنامه روزانه با آمارهای مربوط به روندهای مؤثر بر صنعت شما تهیه کنید. برای نمودار روز ثبت نام کنید.

 

اکنون می خواهیم نرم افزار rpa سازی را که در بسیاری از سازمان ها و دانشگاه ها از آن استفاده کرده اند و راضی بوده اند را به شما معرفی کنیم. این نرم افزار ربات ساز کاربر مجازی نام دارد که عملیات شما در کامپیوتر را ضبط می کند و شما میتوانید آن را پس از ویرایش در دیگر کامپیوتر ها به اجرا در بیاورید. این نرم افزار عملیات ذخیره شده شما را در قالب یک فایل ماکرو ذخیره میکند و در هر زمانی هم می توانید دوباره آن را ویرایش نمایید و یا قسمت هایی را حذف یا اضافه نمایید. در لینک زیر می توانید مشخصات کامل این نرم افزار و نسخه ازمایشی ان را دریافت نمایید

https://www.v-user.com/fa

  • ستاره