ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

  • ۰
  • ۰

گارد

شنبه فروردین ۷ ۱۳۹۵، ۱۱:۵۸ / بازدید : ۲۵

به یکی میگم میای بریم فلان پارک؟ مراسم دارن خیلی باحاله ^_^ بعد همچین با هول میگه نه قربونت برم من حوصله ی دعا ندارم که من رفتم تو کما :| من حرف دعا زدم آیا؟ o_O من میگم مراسم الزاما منظورم مراسم دعاست؟ بعد که از کما در اومدم و توضیح دادم بهش :) میگه اه اه نه من تلویزیون رو نگاه نمیکنم حالا بیام کمدی خیابونی رو ببینم؟ :| یعنی گارد گرفتن در حد تیم ملی -_- خلاصه که آخر بهش توضیح دادم فقط اون نیست که توی پارکش کافی شاپ هست موزه هست زمین ورزش هست ^_^ که دیگه بخاطر موزه و کتابخونه و کافی شاپ گفت میاد ^_^ ولی من نفهمیدم اون گارد اولش برای چی بود آیا؟ گارد داشتن بدون اینکه بدونی منظور شخص چیست کار درستی ست آیا؟ -_-

  • ۹۵/۰۱/۰۷
  • ستاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی