ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

  • ۰
  • ۰

دیگه تکرار نشه!

چهارشنبه فروردین ۱۸ ۱۳۹۵، ۲۳:۰۸ / بازدید : ۱۴

امروز یکم بعد از اینکه پست دادم گفتم برم بیرون یه هوایی بخورم خصوصا که پدرم دیگه تنها نبود داشتم برای خودم میرفتم که یه آشنا منو دید و پرسید چرا پکرم بهش گفتم اونم اومد و بابام رو بردیم بیمارستان :دی ولی چشم تون روز بد نبینه پذیرش احمق سه دور اشتباه پذیرش کرد -_- سر همینم بابام یه قاطی کرد و داد و بی داد :/ برگه پذیرشم تق کوبید تو صورت پذیرش :)) بعدم گفت من که میرم خونه منم عین جوجه ها دنبالش راه افتادم :)) چهار تا فلان فلان شده ی 18+ هم نثارم کرد :)) و گفت دفعه آخرت باشه بی اجازه کاری میکنی :/ حالا برای پذیرش دارم ¬_¬ میخوام چله کنترل خشمو بذارم کنار برم تو شکم پذیرش :| خلاصه برگشتیم خونه من زنگ زدم به عمه جانمان :دی گفتیم چی شده و قرار شد خودم برم خونه دوستم :) عمه ام بیاد ببرتش دکتر :دی منم تند یه ته بندی کردم رفتم خونه دوستم درست در جایی اون سر دنیا :)) گمم شدم تازه :/ ولی باز اولین نفر رسیدم توی مهمونا :) نیم ساعت تنها بودیم :دی بعدش کم کم بچه ها اومدن و استادی اومدن و درسی هم خوندیم دلتون نخواد آشم خوردیم :) من و دو تا از دوستام به تنهایی یکی از ظرفایی که وسط بود رو تموم کردیم رفتیم یکی دیگه هم آوردیم :)) انگار از قحطی اومده بودیم :)))) 

بعدا نوشت 1: یادم رفت از سوتیم بگم :)) خونه دوستم بودیم تقریبا همه رفته بودن جز چندتا خیلی صمیمیا بعد یهو صحبت شد که فلانی شوهرش رفته سوریه چه صبری داره چقدر آروم بود انگار نه انگار این همونه که یه هفته رفته بود جنوب میگفت دلم برای بابام تنگ شده :دی یهو نه گذاشتم نه برداشتم گفتم پدر رو با شوهر مقایسه نکنا پدر بمیره جایگزین نداره ولی شوهر زیاده :)) مرد یکی دیگه :)))) بعد یهو دیدم مادر شوهر صاحبخانه پشت سرمه :)))) فکر کنم داشت میگفت یادم باشه این رو به کسی معرفی نکنم :دی میزنه پسرشون رو میکشه میره سراغ بعدی

بعدانوشت 2: از اون سر دنیا تا خیابون پشتی خونه مون 15 دقیقه طول کشید بیایم از اونجا تا خونه مون 45 دقیقه :)

  • ۹۵/۰۱/۱۸
  • ستاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی