ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

ستاره ی باران جاویدان

خـدا نـاظـر بـر اعـمـال مـاسـت مـراقـب بـاشـیـم... :)

  • ۰
  • ۰

جنگ ستارگان

چهارشنبه فروردین ۱۱ ۱۳۹۵، ۱۸:۰۹ / بازدید : ۱۶

چند روزی هست بنده ی خدا هی منو نصیحت میکنه و در طی نصیحت هاش منو اعتقاداتمو زیر سوال میبره منم به احترام اینکه ازم خواستن سکوت کنن تا امروز ساکت بودم ولی متاسفانه امروز نتونستم ساکت بمونم و چشم تون روز بد نبینه :/ چنان غودایی اومدم که بروسلی برای حریفاش نمی اومد :| ولی خب فهمید باید سکوت کنه بعدشم من پشیمون شدم از حرکت زشتم عذرخواهی نموده و صلح شدیم ^_^ حالا وسط این غودایی که رفتم مادربزرگم از صدای داد من عین بنجانسون بی عصا دویده سر پله فرد غودا خورده رو دعوا میکنه چرا نوه منو اذیت میکنی :)) عشق است مادر بزرگ :) 

روز زن رو هم از همینجا به همه ی مخاطبای گل تبریک میگم

  • ۹۵/۰۱/۱۱
  • ستاره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی